الخميس، 19 يناير، 2012

تحميل اغاني مصطفي كامل 2012 اغاني مصطفي كامل 2012

اغاني مصطفي كامل 2012 تحميل اغاني مصطفي كامل 2012 اغاني مصطفي كامل الجديدة 2012 مصطفي كامل 2012 سماع اغاني مصطفي كامل 2012 البوم مصطفي كامل 2012

البوم مصطفي كامل اتحملت 2012

تحميل البوم مصطفي كامل اتحملت 2012


اضغط هنا لـ تحميل البوم مصطفي كامل اتحملت 2012

تحميل البوم مصطفي كامل اتحملت كتير 2012

هناك 161 تعليقًا:

  1. ممتاز جدا جدا

    ردحذف
  2. اصلى يافنان

    ردحذف
  3. والله انك على راسي انا بموت فيك وفي الاغاني عنجد اشي بجنن

    ردحذف
  4. رورو حياتي ابو شوق بحبك R5 فبراير، 2012 11:26 م

    الى جميع عشاق مصطفى كامل بمووووووووووت فيك ابو شوق

    ردحذف
  5. والله بحبك اوى يافنان مصطفى كامل ووبعشقك ممممممممموت انت افضل مطرب عندى

    ردحذف
  6. بجد مصطفي كامل دا فنان وانا سعيد اوي انا في يوم من الايام كلمته فووون وبجد حقيقي فناااااااااااااااااان

    ردحذف
  7. مش حلو ده ممتاز

    ردحذف
  8. مصطفي كامل
    ممتاز علاء الريدي

    ردحذف
  9. مش عارفة احمل البوم مصطفي كامل الجديد

    ردحذف
  10. انا مش عارف احمل البوم مصطفي الجديد

    ردحذف
  11. انا بحبك اوي يافنان وانفسي اسمع البوم الجديد

    ردحذف
  12. بموت فييك والله يا نجم

    ردحذف
  13. اجمل وارق فنان فى الدنيا بجد صوتك ملوش حل من كوكو

    ردحذف
  14. لاففلقث

    ردحذف
  15. انا بتمنه اشوفك يا حسن

    ردحذف
  16. heroاحسن جديد

    ردحذف
  17. مصطفى كامل مطرب الاحساس

    ردحذف
  18. انا بحبك اوي ونفسي اسمع البوم الجديد بسي مش عرفه ممكن حد يقول يتحمل ازي
    انا نونه

    ردحذف
  19. انا بعشقك انا كلى لك وعمرى لك

    ردحذف
  20. انا بجد بموووووووووووووووووووووت ف مصطفى كامل ونفسي اكلمه نفسى اخد رقم موبيله

    ردحذف
  21. انا معاعي الرقم
    0مفيش واخر0
    انا قلتلوك الرقم
    ههههههههههههههههههههه

    ردحذف
  22. يحبيبي يا مصطفي كامل

    ردحذف
  23. انا بشير واخويا محمدابوسليم بندحرج المسا عليك يا درش وسمعناالالبوم الجديد ووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووواو

    ردحذف
  24. هاي انا نونه من القاهره
    ممكن اسمع البوم الجديد انا مش عرفه احميل لو ممكن حد حميل البوم ممكن يقول
    ممكن ولا ايه

    ردحذف
  25. والله مصطفى كامل دا فنان بجد انا اسلام من سوهاج @0141010113

    ردحذف
  26. هاي اسلام وانا نونه من القاهره
    انا عايزه اسمع البوم الجديد انا مش عرفه احميل لوممكن تقولي بتحمل ازي

    ردحذف
  27. هاااااااااااااااااى الي عشاق مصطفي كامل اقولكم انى معجبة باساسكم لن مش اي حد بيسمع لة اللي غير الناس الحساسة اللي بتفهم o

    ردحذف
  28. الى من تعلمنا الاحساس على يدة

    ردحذف
  29. علي فكرة لبحب هو بسي يعرف يسمع مصطفي كامل وانا بحب حب في حبيبي علي يده مصطفي كامل
    وانا عايزه اقول انا بحبك اوااااااااااااااااى

    ردحذف
  30. انا مصطفي من شبرا ومش عرف احميل البوم الجديد ممكن حد يقول بتحمل ازي
    وفصلولي بتحميل

    ردحذف
  31. تحية خاصة للفنان مصطفى كامل نجم الجيل البرنس محمد خلف

    ردحذف
  32. اللى مش عارف يحمل البوم مصطفى الجديد يتصل او يرسل على البريدالالكترونى www.elfars25@yahoo.com 01114698454

    ردحذف
  33. انا اسمي بوسي مصر بقول الي كتاب الرقم انت ولا انتي يعني ولاد ولا بنت
    لوكان ولاد يريت يكلامني علي الفيس و الاميل

    ردحذف
  34. بوسي
    بوسي
    بوسي
    بوسي
    بوسي
    وبس

    ردحذف
  35. حبيبي

    ردحذف
  36. I am not light of Cairo knew Ahmil Album

    ردحذف
  37. البرنسيسه16 مارس، 2012 7:35 ص

    انا بموت فى مصطفى كامل وانا مش عارفه احمل البوم الجديد احسن صوت فى العالم مصطفى كامل

    ردحذف
  38. عشق الحب والرمانسيه تقول
    كل محبين مصطفي انا بحبك



    الحب كل

    ردحذف
  39. مااااااااااااااااااااااااااااااان

    ردحذف
  40. والله كدا حرام سنتين استنى الالبوم

    ردحذف
  41. الجوكر وبس

    ردحذف
  42. البوم ممتاز عايزين نسمع حاجه لاحمد كامل انشاء الله علاء الريدي

    ردحذف
  43. صاصااااااااااااا داا الدولي البرنس عملاق الاحزان ربنا يحميا هو و اخيه احمد بس @ لكن روح قلبي صاااااااصا هو البروفسيار للحزان@

    ردحذف
  44. مشكوووووووووووووووووووووووووور

    ردحذف
  45. البرنسيسه رنا22 مارس، 2012 8:14 ص

    هاى انا رنا بحب مصطفى كامل جدا واشكر كل محبيه

    ردحذف
  46. هاى انا ياسمين انا بموووووووووووت فى مصطفى واحى اللى بيحبو

    ردحذف
  47. انا بعشقق بجد ونفسى احمل البومك الجديد

    ردحذف
  48. ماشاءالله على احساسك بيوصل الى الناس بسرعة فى استمرار دائما احسن واحسن

    ردحذف
  49. رضاالفقى تيتوبموت فى مصطفى كامل

    ردحذف
  50. هاي ميدو وبجد انا بحب مصطفي

    ردحذف
  51. هاي انا بوسي برتو مش حميل البوم
    احم حبيبي ممكن تحيلني البوم انا مش عرف

    ردحذف
  52. البرنس اجمل حاجة

    ردحذف
  53. Habibi Turkish Hhetny Levi and myself that I may have

    ردحذف
  54. انا اميرة انا من المنوفية انا بحبك اوى يا مصطفى

    ردحذف
  55. ام العيال a27 مارس، 2012 8:25 ص

    انت فنان عظيم وانا بحبك اوى وبحب صوتك وربنا يوفقك واهدى الرسالة دى ل مصطفى كامل ول ابوعيالى

    ردحذف
  56. انا بقول لمصطفىكامل انت فنان عظيم وبحبك اوى وعايزه اقول ل ابو العيالانى عمرى ماهانساك يارب يعرف انا مين

    ردحذف
  57. ام ابراهيم27 مارس، 2012 11:36 ص

    اناام ابراهيم انا بحبك اوى وبحب اسمع صوتك الجميل وانت فنان عظيم وبحب كل البوماتك

    ردحذف
  58. اجمل واحلى البوم مصطفى كامل 2012

    ردحذف
  59. انا عصام من سوهاج بقول لمصطفي كامل بحبكككككككككك موووووووووووت

    ردحذف
  60. منين يودى على فين هنا؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    ردحذف
  61. انا نور من بورسعيد وقول امصطفي انا بحبك اوي وبحب كل البوماتك اووووووي

    ردحذف
  62. يومي ممل من غير مسجاتك
    اسبوعي قهر من غير رناتك
    شهري حزن من غير نظراتك

    ردحذف
  63. دا رقم مصطفي كامل
    01063603017

    ردحذف
  64. 01062603017

    ردحذف
  65. امير العذاب مصطفى كامل

    ردحذف
  66. الله اكبر انا لسه مسمعتش الالبوم بس من اللى منشور في التعليقات ومن غيره اكيد مصطفى كامل عمره ما بيعمل حاجه وحشه انا اكتر بني ادم بيحبك يا فنان ربنا يارب يحميك ودايما بكل جديد تفرحنا انا سمير من المحله واتمنى الكلام ده يوصلك شخصيا دهربنا يخليك لكل اللى بيحبوك
    رقمي 01273347414

    ردحذف
  67. انا مجروح والدي بيداوي جرحي مصطفى كامل احبببببببببك مووووووووووووووووووووووووت

    ردحذف
  68. احمــــــ ســلامه ـــــد14 أبريل، 2012 12:25 م

    نفسى اعمل معاك دوتو علشان ابقى حققت حلمى

    ردحذف
  69. احمد سلامه امير العدذاب 214 أبريل، 2012 12:28 م

    نفسى متبطلش اغانى طول العمر وتنزل 3 البومات فى السنه او اكتر بحبك اوى ونفسى اشوفك احمد سلامه اشمون الرمان دكرنس دقهليه

    ردحذف
  70. احمد السيد♥14 أبريل، 2012 12:30 م

    بمسى على احلى مغنى فى العالم كله
    وبحبك من كل قلبى احمد السيد دمياط الشعراء

    ردحذف
  71. مصطفى كامل كل شي منوا حلو بجنن بعئد بحببببببببببببببك كتييييييييييييييييير

    ردحذف
  72. انت مطرب متكبر

    ردحذف
  73. محمد ماهر
    انت فنان بجد

    ردحذف
  74. دا مصطفي كامل اجمل فنان في مصر كلها بجد بجد بجد انت فنان انا بحبك اوي عمرو من نجع حمادي

    ردحذف
  75. مصطفى كامل روحي وعمري مع تحيات:أمير العزاب

    ردحذف
  76. يسعد رب مصر يلي بطلع فنانين زي مصطفى كامل لانو مصطفى مش أي فنان مصطفى أكبر فنان

    ردحذف
  77. انا بحب اغاني مصطفي كامل الجديده

    ردحذف
  78. عمرو القط جديد

    ردحذف
  79. انا من اشد المعجبين بمصطفي كامل خاصتن الاغاني القديمه

    ردحذف
  80. انا بحب مصطفي كامل بس ياريت مو يلبس سلسله

    ردحذف
  81. انامنار من مصر انابحبك مصطفى موووووووووووووووووووووووووت

    ردحذف
  82. انا نونو وبحب مصطفى كامل قوى يعنى الاحساس والمشاعر مصطفى كامل

    ردحذف
  83. نودى \ انا بحبك يا مصطفى اوى

    ردحذف
  84. انابحبك مووووووووووووت انابعشئق انت اجمل صوت سمعتو فى حياتى

    ردحذف
  85. البحيرى = انابحبك اوى اوى اوى ياصاصا

    ردحذف
  86. NADA & 01210809731

    ردحذف
  87. اسيرالحزان9 مايو، 2012 11:23 م

    كل واحداو وحده يحب او تحب تسمع لمصطفى كامل

    ردحذف
  88. اسير الحزان9 مايو، 2012 11:26 م

    مصفى كامل كلنانحبك اوىىىىىىىىىىىىى اسير الاحزان من اليمن

    ردحذف
  89. اسيرالاحزان9 مايو، 2012 11:29 م

    الي يحب وما يسمع لمصفى كانه ماعرف معنى الحب كلنا نحبك موووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووت يامصطفى

    ردحذف
  90. انا محمد فتحي مصطفي كامل علمنا معني الحب الحقيقي

    ردحذف
  91. انا بحبك اوى يامصطفى فعلن علمتنى معنى الحب =وانا بحب @ نودى البحيرى

    ردحذف
  92. I* MISS *YOU # MOSTFA

    ردحذف
  93. انا وليد من البحيره بحبك يا مصطفى جدا ولو انتا عرفت انا بحبك اد ايه هاتيجى فرحى وتغنى ببلاش

    ردحذف
  94. ابو ادهم الصغير11 مايو، 2012 3:05 م

    انا اعرف ان مصطفى ملك الاحزان بس فية مبالغة كتير فى حبة

    ردحذف
  95. حبك فوق الخيال يامصطفى

    ردحذف
  96. ياجماعة انامش عارفه ازاى ممكن احمل الالبوم الجديد انااسمى شوشو من فضلكو الى يعرف يقولى


    بجد النجم
    مصطفى كامل انا بموووووووووووووووت فية

    ردحذف
  97. هاى ياجماعه اناشوشو يانونه ممكن نتعرف
    ويا اسلام كمان ممكن نتعرف
    على فكره الرقم ده مش رقم مصطفى كامل طبعن
    ده كله تهريج

    ردحذف
  98. بحبك مووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووت يا مصطفى اية الصوت الجامد ده
    يارررررررررررررررب تكون بخير

    ردحذف
  99. تخيلت المطر بدون مائ وجت انه لن يكومطر
    تخيلت البكائ بدون دموع وجت انه لن يكون بكائ
    تخليت الغنائ بدون مصطفى كامل وجت انه لن يكون غنائ

    ردحذف
  100. انا بحبك اوووووووووووووووى يا صصطفى كامل انا محمود عبد الشهيدزكى انا من مطرية انت لو بتشوف كلمة دة قول علشان اكتبلك رقمى اوك ولا مش اوك يارررررررررررررررب تكون بخير

    ردحذف
  101. مصطفى

    ردحذف
  102. انا شوشو وبحب مصطفى كامل اوووووووووووووووووووى وانامش عارفه احمل الالبوم الجديد ياجماعه بليز لوحديعرف يقولى

    ردحذف
  103. بجدالى بيحب هو بس الى يحس بالام مصطفى ياجماعه مش اى حدممكن يسمع مصطفى لازم يكون مجروح عايش فى حزين لازم تحسو بيه شويه
    انابجد بحب درش اوى انا بطلب ايده مش مهم انه مجوز مستعدا اكون رقم 13موفقا بس اشوفه اواسمع صوته لوحدمعاه الرقم بليز يقولى على فكره انامستنيهالفيلم اكيد هيكون جامد
    شووووووووووووووشووووووووووو بحبك يامصطفى اوى

    ردحذف
  104. شوهيداالكلام بدى اعرفك شى ان كلامك مانو صحيح
    ياشوشو انتى توافقى انك تبجى الزوجه التانيا فى حياته
    ده مجردكلام وبس ميس

    ردحذف
  105. بحبك واحب كل من حبك ولوالحب ماحبك اسيب الحب واحبك بحبك يامصطفى @ ندى

    ردحذف
  106. انت حياتى

    ردحذف
  107. بحبك اوىىىىىىىى يا مصطفى وانت حياتى واناعايشه ليك
    وبسمع اغانيك ولو ادونى عمر جديد هحبك من جديد
    شوشو

    ردحذف
  108. اناااااااااااااا بحبك اوووووووى وبموت فيك و بعشقك يا درش انت افضل واحسن مغنى فى الدنيا وكل اغنيك جميلة و الفلم كمان بحبة اوووى عشان انتى فى ونفسى اشوفك دى امنية حياتى انى اشوفك ولو دقيقة انا بحبك اوووووووووى والشريط الجديد جميل اوووووى ياريت مطوليش عليانايا درش انت انسان جميل ربنا يحميك ويوفقك فى حياتك وشغلك يابخت كل شيئ حوليك عشان بيشوفك واحنا لا نفسى اشوفك او اكلمك هبة من اسكندرية بحبك اووووووووووووووووى

    ردحذف
  109. حب العمر راح26 مايو، 2012 10:06 ص

    ياريت تنزل اشريط بق عشان هموت واسمعة بحبك اوووووى ربنا يخليك لينا يا درش ونفسى تغنى لموت الحبيب او زواج الحبيب لحد تانى غير حببتة ودة حصل معاى انت الوحيد اللى بتقدر تخلينى اعيط من صوتك واغنيك بحبها اوووووووووى انا بحبك يا درش اوووووووووووووووووووو ى ويا ريت كلامى يوصلك ولو وصل يا ريت ترد عليا بالله عليك دى امانة ترد علية عشان انا بحبك اوووووووووووووووى والله العظيم بحبك جدااااااااا بحبك اووووى ياااا درش هبة اسكندرية

    ردحذف
  110. حب العمر راح26 مايو، 2012 10:10 ص

    واحشتنى بعدك حولت كتير اعيش وانسك لاكن مبتتنسيش منا روحى فيك حولت من جواية اشيلك كل الاماكن بتنديلك مشتاق ليك دى مقطع من اغنية فى ليلة شتاء


    وانا حطها كول تون عشان بحب وحبيبى اتجوز ياريت تعملى اغنية لزوج الحبيب وحدة غير حببتة نفسى اسمعها منك انت مش من اى مغنى تانى يا درش

    ردحذف
  111. انا من غزة احب مصطفي كامل وكلماااااااااااااتو روعه جدا جدا :)

    ردحذف
  112. اناحملت الالبوم واحلي اغنيه في الالبوم سألتك بجد جامده اوي

    ردحذف
  113. حب العمر راح30 مايو، 2012 5:58 ص

    طيب حملتة ازاى انا مش عارفة احملة وسمعت مقاطع بس من كام اغنية ونفسى اسمعوا كلة ممكن تقولى حملتة ازاى عشان انا بحب مصطفى كامل قوى ونفسى اسمع البوم دة
    هبة من اسكندرية

    ردحذف
  114. حب العمر راح30 مايو، 2012 5:59 ص

    طيب حملتة ازاى انا مش عارفة احملة وسمعت مقاطع بس من كام اغنية ونفسى اسمعوا كلة ممكن تقولى حملتة ازاى عشان انا بحب مصطفى كامل قوى ونفسى اسمع البوم دة
    هبة من اسكندرية

    ردحذف
  115. hkhulvn lha,tj tkhk fhghpshs ]i

    ردحذف
  116. احمد البور سعيد بحبك

    ردحذف
  117. انا اسلام

    ردحذف
  118. الالبوم ده جامد اخر حاجة وانا حملتة IMiSS YOU\\\NADA

    ردحذف
  119. نا بحب إسراء اوي

    ردحذف
  120. انا بموووت وبحب قلبى ونور عينى هند

    ردحذف
  121. فين تحميل الالبووووووووووووم

    ردحذف
  122. انى بحبك بجد اووووووووووى

    ردحذف
  123. اسيزالاحزان16 يوليو، 2012 10:23 م

    ياليت لو نشوف مصطفى كامل عالقنوات الفظائيه بكثزه
    لان الفن ضايع خاص في هذه الايام عالقنوات العربيه وخاصه القنوات الخليجيه
    اسيييييييييييييرالاحزان

    ردحذف
  124. انا ملك الاحزان بحب مصطفى كامل الفنان ملك الاحزان انا اسلام ملك الاحزان بحب مصطفى كامل الفنان عاشق الفنان الالبوم الجديد 2012 انا اتحمليت

    ردحذف
  125. اجمل بوفى ورد لاحلى درش انت ملك بجد

    ردحذف
  126. ان يموت في حيات مصطفى كامل اغني جدا حزينه دمار شكرااااااااااااااااااا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    ردحذف
  127. تحياتي مصطفى كامل ان من دمار الاحزتن مصطفى كامل فنان جدا جدا جدا احسن فنان بفحم في احساس الناس نعم نعم شكرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ....؟؟؟؟

    ردحذف
  128. شــــــــــــــــــــكرا

    ردحذف
  129. امير العزاب22 أغسطس، 2012 12:55 ص

    البوم العمر01090907098

    ردحذف
  130. هو دايما ناجح وانا بحبه

    ردحذف
  131. انا بعز مصطفى كامل اوووووووووى واغنية بتعبر انة فنان عظيم اووووووووووووووى

    ردحذف
  132. انا بحب مصطفى كامل اوى

    ردحذف
  133. انا بعشق اغانى مصطفى كامل انا مروان

    ردحذف
  134. انا بحبك بجنون وسميت ابني مصطفي

    ردحذف
  135. انا محمد سامى
    من مصر
    بحب اغانى مصطفى كامل الحزينه

    ردحذف


  136. موضوع رائع من شخص رائع شكرا جداا
    مدونة بلوجر توب
    http://bilokr.blogspot.com

    ردحذف
  137. انا بحب كل اغانيك دايما بحس انك بتغنى باحساسى انا بتغنى بوجع قلبى بجد مرسى ليك

    ردحذف
  138. بحبك مووووووووووت ونفسى تنزل الالبوم والفيلم الجديد بسرعه my love مصطفى كامل صاحب اكبر احساس وروح وصوت انا على فكره مااقدرش اعدى يوم من غير مااسمعك هاله اسكندريه

    ردحذف
  139. فنانى الوحيد مصطفى كامل نفسى اشوفك كتير فى البرامج والحفالات والمناسبات فى التليفزيون بجد بحبك جدا ومهما اقول مش حقدر اوصلك حبى ليك اد اه وياريت تستعجل في نزول الالبوم والفيلم بحبك اووووووووووووووووى انا هاله اسكندريه my love is you

    ردحذف
  140. مشكور يا عم الحج

    ردحذف
  141. اللى مش عارف يحمل البوم مصطفى كامل يتصل على 012247659620

    ردحذف
  142. انا جابر الفردى وشايف ان ام بتا اؤى الشباب مالى البد هو الا الفنانين وكلينه ولعه وحنا ملنلش نصيب في البلد دي

    ردحذف
  143. احلا

    صووووووووووووووت مصطفي كامل
    -------------

    ردحذف
  144. ياجماعة مش عارفة احمل الالبوم

    ردحذف
  145. دة رقمة 01011626004

    ردحذف
  146. رابط الالبوم مش شغاااال

    ردحذف
  147. مصطفى كامل دا عسل بجد

    ردحذف
  148. ممكن حد يقولى البوم يتحمل ازاى

    ردحذف
  149. احا بأه دي اشتغاله

    ردحذف
  150. ال عاوز يحمل الالبوم تاع مصطفي يدخل ع ده ‏www.Tubidy.Comهتدخل ويجيلك مربع بحث اكتب فية مصطفي كامل 2012 واختار الاغاني وحمل وال مش هيعرف يحمل دي نمرتي 01066349058

    ردحذف
  151. انا بحب مصطفي كامل اوي ونفسي احمل الالبوم

    ردحذف
  152. اللي يعرف يا ريت يكتبلي او يكلمني01210342754

    ردحذف
  153. انا اكتر واحد فى العالم يحب مصطفى كامل كل اغنيه ليها معيا مواقف بموت فيك يا فنان وبعشق اللى يحبك اهداء الى الماضى الجميل انسان برئ حدفه الزمن على بحر نار

    ردحذف
  154. انا اكتر واحد فى العالم يحب مصطفى كامل كل اغنيه ليها معيا مواقف بموت فيك يا فنان وبعشق اللى يحبك اهداء الى الماضى الجميل انسان برئ حدفه الزمن على بحر نار

    ردحذف
  155. انا اكتر واحد فى العالم يحب مصطفى كامل كل اغنيه ليها معيا مواقف بموت فيك يا فنان وبعشق اللى يحبك اهداء الى الماضى الجميل انسان برئ حدفه الزمن على بحر نار

    ردحذف
  156. ياريت اكلم يامصطفى فون ياريت رقمك نفسى يحصلى الشرف انى اكلمك
    واسمع صوتك فى الفون اكون اسعد انسانة انا بعشيك بحبك
    انتة الماضى والحاضر

    ردحذف