الاثنين، 14 فبراير، 2011

تردد قناة اليوم تردد اليوم علي النايل سات عمرو اديب

تردد قناة اليوم تردد قناة اليوم قناة القاهرة اليوم عمرو اديب علي النايل سات
التردد 11372
الاستقطاب افقي h
معدل الرمز 27500

تردد قناة اليوم

هناك 18 تعليقًا:

  1. كتبته كثيرا ولا اعرف لماذا لا يعمل عموما شكرا جزيلا لك يا اخى






    احمد

    ردحذف
  2. وانا كمان بعمل بحث عنه ومش بينزل القناه خالص

    ردحذف
  3. لايوجد نوعية اشاره

    ردحذف
  4. لاتالبتلبا

    ردحذف
  5. مش موجودة

    ردحذف
  6. والله مش موجودة يا جماعه انا عوز الاصلى

    ردحذف
  7. مش موجود هذا التردد

    ردحذف
  8. انا اريد معرفة تردد قناة طيور الجنة و كراميش و مزيكا زوم

    ردحذف
  9. انا اريد معرفة تردد قناة عصافير الجنة و عمرو اديب وعيون والفراعين

    ردحذف
  10. مش موجود

    ردحذف
  11. عمالةاعمل بحث عن القناه مش عايزة تنزل

    ردحذف
  12. ما تعمل حاجة يا أخي الكريم الناس كلها بتقولك التردد غير معرف

    ردحذف
  13. ما تعمل حاجة يا أخي الكريم الناس كلها بتقولك التردد غير معرف

    ردحذف
  14. يا ولاد الكلب مافيش قنوات ولا حاجة

    ردحذف
  15. انا عايزة حد يرد عليا يا ولاد الكلب

    ردحذف
  16. ردوا ولا خايفين يا كلاب

    ردحذف
  17. هههههههههههههه

    ردحذف
  18. ياعم دول بيشتغلونا
    ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

    ردحذف